An Unbiased View of بیماری خود ایمنی چیست

Wiki Article

در این حالت فرد مستعد ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. در بدن ممکن است دو نوع نقص ایمنی ایجاد شود: نقص ایمنی اولیه و ثانویه

افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ حساسیت به انسولین را کاهش می‌دهند،.

این داروها سلول‌های بتا در لوزالمعده را برای ترشح انسولین تحریک می‌کنند. ناتگلینید و رپاگلینید جزو مگلیتینیدهایی هستند که در حال حاضر در دسترس هستند.

جدول قند خون درمان قند خون بالا درمان قند خون بالا در طب سنتی عدد قند خون نرمال چند است قند خون قند خون ۱۰۶ قند خون ۱۰۸ قند خون بالای ۲۰۰ قند خون بعد از ناشتا چقدر باید باشد قند خون پایین قند خون چیست

قند‌ خون از غذاهایی که می‌خوریم بدست می‌آید و مهم‌ترین و اصلی ترین منبع انرژی بدن محسوب می‌شود.

اگر زایمان سختی را تجربه کرده‌اید، ممکن است برای مدتی پس از تولد نوزاد، فشار خونتان همچنان پایین باشد. این اتفاق خصوصاً در صورتی رخ می‌دهد که خونریزی پس از زایمان داشته باشید.

علائمی که ممکن است ناشی از یک علت زمینه‌ای باشند عبارت‌اند از:

تشخیص دیابت نوع ۱ می‌تواند دلهره‌آور باشد. با این حال بسیاری از افراد این بیماری را به خوبی مدیریت می‌کنند و از علائم و عوارض شدید آن جلوگیری می‌کنند.

بیگوانیدها به کبد دستور می‌دهند تا گلوکز کمتری تولید کند و حساسیت به انسولین را در عضلات افزایش دهد.

افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نیازی ندارند که بیش از حد از انسولین استفاده کنند.. در واقع حساسیت به انسولین، بر خلاف تولید انسولین، مشکل اصلی افراد مبتلا به نوع ۲ است. بنابراین این داروها بر کاهش قند خون و بهبود جذب گلوکز تمرکز دارند.

چرا در مورد علل بیماری های خودایمنی اطلاعات کمی وجود دارد؟

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما ایمنی بیمار در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

قرار گرفتن در معرض حلال (در اثر کار با محصولاتی مانند رقیق کننده های رنگ یا پاک کننده)

مغز استخوان: این بخش در مرکز استخوان‌ها یافت می‌شود و وظیفه تولید گلبول‌های قرمز را به عهده دارد.

Report this wiki page